مسئول خانه کارگر جنوبشرق استان تهران در این مراسم گفت : خانه کارگر تشکلی صنفی ، سیاسی است که در زمینه های مختلف همراه کارگران بوده و مطالبات آن ها را پیگیری می کند.
حیدر مظاهری افزود : یکی از فعالیت های خانه کارگر ، ارائه خدمات آموزشی رایگان به کارگران و خانواده تحت تکفل آن هاست که این خدمات آموزشی شامل آموزش رایانه ، زبان انگلیسی و خسابداری می باشد.
وی اظهار کرد: تمامی فرزندان زیر 17 سال کارگران عضو خانه کارگر به هر تعداد که باشند از خدمات رایگان آموزشی برخوردار شده و به آن ها مدارک معتبر ارائه می کنند.
وی از ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در خصوص سابقه بیمه و روابط میان کارگر و کارفرما به عنوان دیگر خدمت خانه کارگر یاد کرد.
مظاهری تصریح کرد: خانه کارگر به منظور رفاه و آسایش کارگران عضو خدمات رفاهی ، بهداشتی ، تفریحی ، درمانی ، ورزشی و آموزشی ارائه می دهد.
وی گفت : تمامی کارگران دارای دفترچه بیمه و کسانی که کارگر بودن آن ها محرز شود می توانند عضو خانه کارگر شوند.
مسئول خانه کارگر جنوبشرق استان تهران افزود : برای عضویت افراد در خانه کارگ 350 هزار ریال و برای برخورداری از بیمه تکمیلی 450 هزار ریال حق عضویت از متقاضیان دریافت می شود.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.