به گزارش ایرنا، سید محسن موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شناسایی، ساماندهی، تشویق و ترغیب فعالان فضای مجازی در زمینه‌ ترویج نماز، تولید و نشر محتواهای فاخر نماز در فضای مجازی، تولید انبوه و ایجاد بانک محتوای نماز برای استفاده کاربران از اهداف این فراخوان است.
وی اضافه کرد: قالب و موضوع های ارسالی باید درزمینه آثار نمایشی (پویانمایی، موشن گرافیک، رئال، گیف)، طراحی گرافیکی (تابلو، مقاله، پوستر، اینفوگرافی)، استیکر و پادکست‌های صوتی، تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه و رایانه‌ای شامل بازی و سرگرمی، فرهنگی و آموزشی و چندرسانه‌ ای باشد.
موسوی بیان کرد: داوطلبان شرکت در این فراخوان می‌ توانند تا 20 مهرماه آثار خود را به دبیرخانه ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ارسال کنند.
وی ادامه داد: پس از پایان مهلت ارسال، آثار بررسی و نتایج آن 10 آبان ماه اعلام و سه اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب می شوند.
موسوی اظهارکرد: جامعه‌ای که به دین و نماز پایبند باشد آسیب‌ پذیری کمتری دارد و در کنار تحقق شعار سال بحث نماز باید در مجموعه کاری پیگیری و عامل به آن بود تا اثربخشی این فریضه الهی را در کار و زندگی‌ مان به ‌صورت ملموس احساس کنیم.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.