به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حسین رضا پور در خطبه های این هفته نماز جمعه جوادآباد ورامین گفت : آمریکا شکست پرورش یافتگان خود در منطقه نظیر گروه های تکفیری مثل داعش در عراق و سوریه را به دلیل اقتدار و توان دفاعی ایران می دانند و این امر موجب عصبانیت سیاستمداران آن ها شده است.
وی افزود: آمریکا در مواجهه با ایران، نوک پیکان حمله خود را به سمت توان دفاعی و موشکی ایران و به ویژه سپاه پاسداران قرار داده و تلاش دارد که سپاه پاسداران، فرماندهان و ارگان هایی که با سپاه همراهی می کنند را در لیست تحریم ها قرار دهد.
رضا پور با اشاره به امکان قرار دادن سپاه پاسداران از سوی ترامپ به عنوان گروه تروریستی و جواب قاطع فرمانده سپاه پاسداران گفت: فرمانده سپاه خطاب به ترامپ اعلام داشت که اگر آمریکا مرتکب این اشتباه شود، ارتش آمریکا در سراسر جهان بخصوص منطقه، بمثابه داعش است و باید تا شعاع 2 هزار کیلومتری از مرزهای ایران عقب نشینی کند.
وی تصریح کرد: سپاه عامل اصلی حفظ امنیت و اقتدار و عزت کشور است و به فرموده امام (ره) اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
امام جمعه جوادآباد با اشاره به تلاش سپاه در مقابله با نیروهای تروریستی داعش گفت: تجربه نشان داده که آمریکا هیچ گاه توان مقابله با تروریست ها را ندارد و این سپاه پاسداران بود که در مقابل تروریست ها ایستاد و آنها را زمین گیر کرد.
وی با اشاره به تلاش ترامپ برای خروج از برجام گفت: مطرح شدن خروج آمریکا از ترامپ فقط به خاطر وارد کردن فشار به جمهوری اسلامی است که یقینا ایستادگی مردم و مسئولان این توطئه را نیز خنثی می کند.
وی تاکید کرد: امروز نیاز کشور به وحدت کلمه و حفظ یکپارچگی است تا توطئه های دشمنان قسم خورده نظام همچون گذشته خنثی شود.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7254//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.