به گزارش ایرنا ، دانش آموزان شهرستان های ورامین ، قرچک ، پیشوا و پاکدشت امروزبا حضور در مدارس ، کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به منظور کمک به دانش آموزان بی بضاعت اهدا کردند تا آنان نیز همچون دیگر دانش آموزان به تحصیل در مدارس بپردازند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین در این مراسم که به صورت متمرکز در مدرسه نمونه سوده برگزار شد اظهار کرد: جشن عاطفه ها ، از دو جنبه کمک رسانی به افراد نیازمند و ترویج فرهنگ نوع دوستی و کمک به نیازمندان در میان آینده سازان ایران اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
امیر محمدی گفت: در سیره ائمه اطهار همواره کمک به نیازمندان مورد تأکید بوده و در بررسی زندگی تمامی ائمه اطهار ، مهربانی و کمک به نیازمندان مشاهده می شود.
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان ورامین تلاش دارد تا با همکاری و تعامل با کمیته امداد زمینه حضور تمامی دانش آموزان بی بضاعت را در مدارس فراهم کرده و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.
بنا برگفته مسئولین کمیته امداد حضرت امام (ره) کمک های جمع آوری شده در مدارس ، به طور کامل از سوی کمیته امداد حضرت امام (ره) به دانش آموزان نیازمند به مدارس بازگردانده می شود .
رای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.