به گزارش ایرنا ، در این مراسم که روز سه شنبه در محل امامزاده بی بی زبیده قرچک برگزار شد ، بانوان عزادار با اجتماع در این مکان مقدس ، در مصائب اهل بیت عصمت و طهارت به عزاداری پرداختند.
صدها نفر از بانوان عزادار شهرستان قرچک در حالی که فرزندان خود را به همراه داشتند ، همراه با مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به عزاداری پرداخته و بر ادامه راه زینب کبری (س) در زنده نگاه داشتن ارزش های قیام عاشورا تأکید کردند.
امام جمعه شهرستان قرچک در این مراسم گفت : اگر مردم در زندگی شخصی و اجتماعی ، حضرت زینب (س) را به عنوان الگوی خود برگزینند، بسیاری از مشکلات امروز جامعه اسلامی حل می شود.
حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی افزود : حضرت زینب (س) با ایستادگی ، مقاومت و افشاگری خود باعث شد تا واقعیت های روز عاشورا پنهان نماند و توطئه های فرهنگی دشمن نسبت به اهل بیت (ع) خنثی شود.
وی تأکید کرد: مهمترین پیام حضرت زینب کبری (س) برای زنان و دختران، رعایت حجاب و عفاف است.
اسماعیلی تأکید کرد: امروز بانوان ایران اسلامی وظیفه دارند تا با تأسی به حضرت زینب (س) از ارزش های اسلامی حراست کرده و با حفظ عفت و حجاب ، توطئه های دشمنان قسم خورده نظام را خنثی کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.