به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مراد مرادی ،عنوان داشت: طرح انتظامی ترافیکی وی‍ژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و شب شام غریبان، تهیه و تنظیم شده و به کلیه پلیس ها و یگان های انتظامی و راهور ابلاغ شده است.
وی افزود: براساس این طرح کلیه نیروی انتظامی پلیس پایتخت به صورت آماده باش صد در صد بوده و پلیس از تمام توان پرسنلی و تجهیزاتی استفاده خواهد کرد تا کلیه هیات ها و تکایا و مسیرهای عزاداران تحت پوشش انتظامی ترافیکی قرار گیرد.
معان اجتماعی فرماندهی انتظامی پایتخت ادامه داد: با تمام توان تلاش می کنیم امنیت انتظامی ترافیکی عزاداران را تامین کنیم، گفت: ازعزاداران عزیر و شهروندان گرامی تقاضا دارم با ماموران پلیس همکاری لازم را در برقراری نظم و امنیت داشته باشند و به تذکرات توجه کنند.
سرهنگ مرادی عنوان داشت:در شب تاسوعا و روز عاشوا محدودیت ترافیکی خاصی نداریم و محدودیت های ترافیکی مقطعی بوده و صرفا به واسطه عبور دسته های عزاداری محدودیت های ترافیکی اجرا خواهد شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9343/1109 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.