به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ 'عبدالعلی روانبخش' افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با حضور بموقع در محل وقوع سرقت های اعلامی و با گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در نقاط جرم خیز و حاشیه ای شهر کرمان در 48 ساعت گذشته موفق شدند 17 سارق را که 12 نفر از آنها در حین سرقت بودند، دستگیر و 23 فقره سرقت را کشف کنند.
وی اظهار کرد: همچنین ماموران پلیس 17 متهم تحت تعقیب مقام قضایی را نیز دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف مقداری از اموال به سرقت رفته در بازرسی از مخفیگاه مجرمان دستگیر شده گفت: سارقان و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
وی گفت: ماموران انتظامی با استقرار در نقاط از پیش تعیین شده 46 دستگاه وسایل نقلیه مزاحم، متخلف و فاقد مدارک که موجبات سلب آسایش شهروندان را فراهم می کردند توقیف کردند.
سرهنگ روانبخش ادامه داد: مرکز فوریتهای پلیس 110 مرتفع کننده نیازهای فوری مردم در مواقع ضروری بوده و ماموران یگان های عملیاتی 110 در 48 ساعت گذشته یک هزار و 100 مورد تماس فوریتی را بررسی کردند.
فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در پایان تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان و خدمت به آنان تلاش می کند.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.