به گزارش ایرنا ، مسعود مرسل پور روز پنجشنبه در آئین گلباران مزار شهدای شهرستان قرچک در روستای ولی آباد ، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ، ایثارگری و از خودگذشتگی مردان و زنانی است که با جان خود ، عزت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی کردند.
وی افزود: شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس با درک صحیح از شرایط کشور ، به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافته و با نثارجان خویش از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک پاک کشور به دست دشمن بیفتد.
وی بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا ، ایران اسلامی از امنیتی روز افزون و پایدار برخوردار است و به واسطه حرکت مردم و مسئولان در مسیر شهیدان ، اقتدار ایران روز به روز افزایش می یابد.
مرسل پور بیان کرد: شهدا و خانواده معظم شاهد و ایثارگر حق عظیمی بر گردن مردم و مسئولان دارند و تنها راه جبران این ایثار ، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و خدمت رسانی بی منت به مردم است.
وی با تأکید بر سرکشی مداوم مردم و مسئولان به خانواده معظم شهدا گفت: خانواده معظم شهیدان در راه اعتلای ارزش های اسلامی از تمام هستی خود که همان فرزندانشان است گذشتند و امروز همه ما وظیفه دارند تا با سرکشی مداوم به آن ها ، مشکلات این قشر والامقام را برطرف کنیم.
شهرستان قرچک در طول دوران هشت سال دفاع مقدس یک 370 شهید تقدیم اسلام کرده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.