به گزارش خبرنگار ایرنا، شهناز کریمی رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران در این آیین گفت: همزمانی مهرماه با ایام محرم و تبلور جلوه های مفاهیم ناب و ارزشمند عشق، ایثار و شهادت، یاد و خاطره شهیدان والامقام و حماسه ساز دفاع مقدس به ویژه 30 هزار شهید دانش آموز و 5هزار شهید فرهنگی را گرامی می داریم.
وی با بیان اینکه مدرسه کانون اصلی تعلیم و تربیت و محل کسب تجربیات تربیتی است، اظهار کرد: مدرسه با مشارکت فعالانه، هم فکری و خردمندی اولیا می تواند فضا و بستر مناسبی را برای رشد و پرورش دانش آموزان فراهم کند.
وی، تمرکرزدایی و اهمیت دادن به مدرسه به عنوان کانون اصلی تعلیم و تربیت و رشد دانش آموزان و توانمندسازی مدارس را از سیاست های وزارت آموزش و پرورش در دولت دوازدهم عنوان کرد و گفت: ارتقای توانمندی و شایستگی نیروی انسانی از دیگر برنامه های وزرات آموزش و پرورش در سال جدید است.
به گزارش ایرنا، پنج هزار و 500 دانش آموز با نیازهای ویژه در هفت گروه آسیب دیده بینایی، شنوایی، کم توان ذهنی، جسمی- حرکتی، اتیسم، چند معلولیتی و اختلالات یادگیری در 57 مدرسه و مرکز آموزشی شهر تهران تحصیل می کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار : معصومه جوان معبودی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7245**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.