حمیدرضا غلامرضازاده روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به ساماندهی سرویس های مدارس در سطح شهر اشاره و اظهار کرد: سازمان حمل و نقل دماوند در سال گذشته 157 سرویس مدارس را که شامل تاکسی، مینی بوس، شخصی و ون بود، ساماندهی نمود و امسال نیز همانند سنوات گذشته متولی این امر سازمان حمل و نقل، آموزش و پرورش و پلیس راهور است.
غلامرضازاده در خصوص جلوگیری از فعالیت افرادی که بدون دریافت کارت فعالیت می کنند، اظهار کرد: طی تعاملی که با آموزش و پرورش و پلیس راهور داشتیم، مقرر شد امسال در قالب گشت تلفیقی از فعالیت کسانی که بدون برچسب و کارت مخصوص به عنوان سرویس مدرسه فعالیت می کنند، جلوگیری کنیم.
وی در ادامه گفت: در حال حاضر 60 نفر اعلام آمادگی کردند و پیش بینی می شود درخواست ها تا 15 مهرماه ادامه داشته باشد.
این مقام مسئول افزود: از عموم والدین دانش آموزان تقاضا داریم که به هیچ وجه فرزندان خود را به رانندگانی که فاقد کارت سرویس هستند نسپارند چرا که علاوه بر نداشتن صلاحیت لازم در این امر، در صورت بروز حادثه عواقب بعدی بر عهده والدین خواهد بود.
وی به نوسازی تاکسی های فرسوده در سطح شهر اشاره کرد و گفت: یکی از اقداماتی که توسط این نهاد صورت می گیرد، نوسازی تاکسی های فرسوده است که سال گذشته تاکسی های مدل 85 و قبل از آن که 180 مورد بود، تعویض شد و در سال جاری نیز خودروهای مدل 86 و قبل از آن نوسازی می شود که تاکنون 30 مورد تعویض ثبت نام شده است.
وی دیگر اقدامات این نهاد را خط کشی عابر پیاده به ویژه در مناطق پرتردد شهر، خط کشی محوری بطول 60 کیلومتر در بلوار بعثت، شهید بهشتی و آیت اله خامنه ای و ... دانست و بیان کرد: ساماندهی سرویس های مدارس از جمله موضوعات مرتبط به این بخش است که طی جلسات برگزار شده، تمهیدات لازم صورت گرفت.

**آخرین محلت تحویل مدارک و ثبت نام برای متقاضیان سوخت گازوئیل تا یکم مهر ماه
این مقام مسئول در خصوص برخورداری از سوخت گازوییل نیز بیان کرد: مبحث سوخت گازوییل از اسفندماه سال قبل آغاز شد و طی برگزاری جلسات متعدد، این امر بر اساس پیمایش صورت گرفته است.
غلامرضازاده بیان کرد: تاکنون 786 مورد ثبت نام در دفاتر پیشخوان انجام شده که از این تعداد برای 120 متقاضی مجوز فعالیت صادر کردیم و به صورت مستمر این مهم نیز انجام می شود.
این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت این موضوع تصریح کرد: سوخت گازوییل افرادی که در این طرح ثبت نام نکردند از اول مهر ماه به صورت مقطعی قطع خواهد شد و از متقاضیان خواست تا هرچه سریعتر به سازمان حمل و نقل واقع در شهرداری ناحیه 2 جهت تحویل مدارک مراجعه نمایند.
خبرنگار: الهام حیدری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.