رییس آموزش و پرورش شهرستان دماوند در آیین جشن شکوفه ها که همزمان با مراسم افتتاح مدرسه ابتدایی خیرساز صالح با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد، گفت: دانش آموزان باید سال تحصیلی را با عزم ، اراده و جدیت آغاز کنند.
مهرداد پورفتحی با تأکید بر کیفیت بخشی هر چه بیشتر به مدارس، ادامه داد: از مهمترین اهداف آموزش و پرورش تربیت و توجه دادن دانش آموزان به مسایل علمی، اعتقادی، اخلاقی و دینی است.
منصور خطیبی، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان دماوند نیز در این آیین اظهار کرد: امروز همزمان با آیین جشن شکوفه ها در دماوند، مدرسه خیر ساز صالح نیز به بهره برداری رسید.
وی بیان کرد: این مدرسه شامل 12 کلاس با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد 200 میلیون تومان به همت خیر مدرسه ساز و اداره کل نوسازی استان تهران به بهره برداری رسیده است.
مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان دماوند عنوان کرد: در شهرستان دماوند 24 مدرسه خیر ساز به همت خیرین افتتاح و به بهره برداری رسیده که از این تعداد 14 مدرسه در روستا است.
لازم به ذکر است، 9 هزار و 432 دانش آموز شهرستان دماوند در دوره ابتدایی تحصیل می کنند که از این تعداد ، یک هزار و 639 نفردر پایه اول ابتدایی برای نخستین بار در 59 مدرسه دولتی و 7 مدرسه غیر دولتی تحصیل را آغاز می کنند.
شهرستان دماوند 15 هزار و 338 دانش آموز دارد.
در ادامه ویژه برنامه های فرهنگی و هنری بمناسبت بازگشایی مدارس اجرا شد.
اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند حوزه شهری دماوند، آبسرد و کیلان را تحت پوشش دارد.
خبرنگار: الهام حیدری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.