به گزارش ایرنا ، درمراسم جشن شکوفه ها که به صورت متمرکز با حضور مسئولان در دبستان علوی ورامین برگزار شد، دانش آموزان کلاس اولی ورود خود به مدرسه را جشن گرفتند.
مدیرآموزش و پرورش شهرستان ورامین دراین مراسم گفت : درسال تحصیلی جدید بیش از 5 هزار دانش آموز پایه اول وارد مدرسه شده و سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.
امیر محمدی افزود : علاوه بر دانش آموزان پایه اول ، بیش از یک هزار و 500 نوآموزپیش دبستانی نیز سال تحصیلی جدید را آغاز کردند و با شرکت در دوره های پیش دبستانی ،آموزش های تخصصی نظیرزبان آموزی، فعالیت گروهی، شعر و سرود و قرآن آموزی را فرا می گیرند.
وی بیان کرد: پایه ابتدایی یکی از مهترین مقاطع تحصیلی است که مسیر دانش آموز را در آینده ترسیم می کند و یقینا توجه ویژه به دانش آموزان دوره ابتدایی می تواند مسیر پیشرفت آموزش و پرورش در حوزه های آموزشی و پرورشی را روشن کند.
محمدی با اشاره به اجرای پروژه مهر در مدارس ورامین گفت : با اجرای پروژه مهر در تمامی مدارس شهرستان ورامین ، علاوه بر شاداب سازی محیط فیزیکی مدارس ، کارساماندهی کلیه نیروهای آموزشی نیز انجام گردیده تا دانش آموزان از نخستین روز آغاز مدرسه ، کار تحصیل را آغاز کنند.
بیش از 19 هزار دانش آموز شهرستان ورامین در دوره ابتدایی تحصیل می کنند که از این تعداد ، 5 هزار نفردر پایه اول ابتدایی برای نخستین بار در72 مدرسه تحصیل را آغاز می کنند.
شهرستان ورامین بیش از 49 هزار دانش آموز دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.