مدیر آموزش و پرورش آستارا عصر سه شنبه در حاشیه گشایش این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه 950 اثر از 60 دانش آموز سه دبیرستان دخترانه دوره های اول و دوم در معرض نمایش گذاشته شده است.
سجاد موسوی افزود: این آثار در قالب پنج غرفه، توانمندی های دانش آموزان رشته های گرافیک، معماری، نقشه کشی ساختمان، تصویرسازی کامپیوتر و حسابداری را نشان می دهد و به مدت یک هفته از ساعت هشت صبح تا 14 دایر است.
وی اظهار کرد: تابلوهای هنرهای تجسمی، طرح های مینیاتوری، جلوه های ویژه، تصاویر سه بعدی، طراحی ماکت های نمادین از بناهای مختلف از آثار عرضه شده و برای معرفی فرهنگ غنی آستارا لباس های محلی و تعدادی گلیم نیز به نمایش گذاشته شده است.
وی بیان کرد: در هرکدام از غرفه ها یکی از مشاغل معرفی شده است و پیش بینی می شود حدود سه هزار دانش آموز از این نمایشگاه بازدید کنند.
موسوی گفت: در سال تحصیلی 96-95، طلایه جلیل زاده، نوشین اورنگ، طناز یوسفی پور، نازنین فیضی و زهرا صراطی از دانش آموزان هنرستان سما آستارا مقام های برتر استانی را در جشنواره نوجوان سالم و مسابقات پیشرفت تحصیلی و قرآن کسب کردند.
12 اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و 14 هزار دانش آموز در 136 مدرسه این شهرستان تحصیل می کنند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.