به گزارش ایرنا، سیداحمد موسوی روز یکشنبه در نشست معرفی دومین جشنواره فرهنگ، هنر و صنعت در فرهنگسرای تهرانسر اظهار کرد: مدیریت فرهنگی، هنری منطقه 21 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران این جشنواره را در راستای عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برگزار می کند.
وی با اشاره به همکاری واحدهای صنعتی و تولیدی در برگزاری دومین جشنواره فرهنگ، هنر و صنعت گفت: با مدیران عامل 60 کارخانه صنعتی واقع در منطقه 21 برای شرکت در این جشنواره مکاتبه شد که خوشبختانه بیشتر کارخانه ها برای مشارکت در این جشنواره همکاری و 13 کارخانه آرم خود را در موعد مقرر برای درج در پوستر ارسال کردند.
موسوی افزود: علاقه مندان برای شرکت در دومین جشنواره فرهنگ، هنر و صنعت می توانند تا 30 مهر ماه سال جاری با مراجعه به نشانی اینترنتی Jashnvar-fhs21.ir یا کانال تلگرامی جشنواره به آدرس @jashnvarehfhs21 نسبت به پر کردن فرم شرکت در جشنواره اقدام کنند و پس از آن آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهرانسر، بلوار گلها، نبش کوچه چهاردهم ارسال کنند.
رئیس فرهنگسرای تهرانسر گفت: هنرمندان شاغل در واحدهای صنعتی و تولیدی می توانند آثار خود را در رشته های عکاسی، خوشنویسی، حجم و مجسمه و سفال، گرافیک و تصویرسازی، کاریکاتور، نقاشی و نگارگری، هنرهای ترکیبی و صنایع دستی، داستان کوتاه، شعر، فیلم نامه نویسی و نمایش نامه نویسی، موسیقی، طراحی (پارچه –لباس- نقشه فرش – صنعتی ) به دبیرخانه دومین جشنواره فرهنگ، هنر و صنعت ارسال کنند.
وی افزود: انتخاب اولیه آثار هنری 15 تا 20 آبان ماه سالجاری انجام و نتایج آن متعاقبا به هنرمندان اعلام می شود.
موسوی گفت: اختتامیه و اعلام منتخبان نهایی جشنواره 14آذرماه خواهد بود.
مدیر فرهنگی، هنری منطقه 21 شهرداری تهران با اشاره به اهدای لوح تقدیر به همراه هدیه به هنرمندان آثار منتخب در جشنواره اظهار کرد: به تمام هنرمندان راه یافته به بخش نمایشگاه گواهی شرکت در جشنواره اهدا می شود و از میان هنرمندانی که آثارشان به نمایش در آمده، 21 هنرمند انتخاب و با اهدای تندیس هنر و صنعت، دیپلم افتخار و جوایز نقدی از آنان تجلیل می شود.
در پایان پوستر دومین جشنواره فرهنگ، هنر و صنعت با حضور سیداحمد موسوی مدیر فرهنگی، هنری منطقه 21 شهر تهران و رئیس فرهنگسرای تهرانسر، امیر جاویدپور معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 21، حجت الاسلام والمسلمین رسول مصائبی معاون فرهنگی شرکت پارس خودرو، علی شعبانژاد نماینده گروه خودروسازی سایپا و جمعی از نمایندگان کارخانه های صنعتی رونمایی شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی
تهرام/7245
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.