مهدی قربانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اقدام با توجه به محدودیت فضا و نتایج نیازسنجی های به عمل آمده از استفاده کنندگان محصولات و بازدیدکنندگان نمایشگاه چهاردهم انجام شده است.
وی با بیان اینکه در پانزدهمین نمایشگاه عطر سیب در 252 غرفه بیش از پنج هزار قلم کالا برای بازدیدکنندگان عرضه می شود، گفت: هیات های مذهبی می توانند اقلام مورد نیاز خود را با تخفیف 20 تا 40 درصدی از این نمایشگاه تهیه کنند.
قربانی، تجهیز مساجد، حسینیه ها و هیئت های مستمر، موردی، دانش آموزی و دانشجویی شهر تهران و ارایه خدمات و تامین مایحتاج نذورات عموم شهروندان با کیفیت بالا و با قیمت حداقل 20 تا 40 درصد زیر نرخ عمده بازار را از اهداف برپایی نمایشگاه فرهنگی عطر سیب عنوان کرد.
مدیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب افزود: حسینیه ها و هیئت ها با داشتن اصل و تصویر مجوز هیئت و نمایندگان مساجد با داشتن معرفی نامه از امام جماعت مسجد می توانند از خدمات این نمایشگاه بهره ببرند.
وی با اشاره به فعالیت موسسات دینی و فرهنگی در پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب اظهار کرد: یک سوله کامل به عرضه محصولات فرهنگی و هنری اختصاص یافته و اجرای موسیقی، نمایش های آیینی میدانی، ارائه کتب مذهبی و عاشورایی، معرفی فعالیت ها و دستاوردهای هیئت های مذهبی شهر تهران و اجرای برنامه های مذهبی به همت رادیو نمایشگاه از جمله بخش های جنبی این نمایشگاه است.
قربانی گفت: با هدف تسهیل در ارایه خدمت به هیئت ها تعداد راهنمایان پذیرش افزایش یافته و پذیرش نمایشگاه به صورت کاملا مکانیزه صورت می پذیرد.
مدیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب افزود: سازمان ها و محافل فرهنگی و مذهبی، اداره کل فرهنگی شهرداری تهران، سازمان تبلیغات اسلامی، نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه ها و ستاد رسیدگی به امور مساجد، خانه مداحان کشور، شرکت شهروند، سازمان زیباسازی، سازمان میادین میوه و تره بار، سازمان پسماند، شهرداری منطقه ١٩، قرارگاه جهادی امام رضا(ع)، دبیر خانه ستاد ساماندهی مشارکت های مردمی شهر تهران در برگزاری این نمایشگاه مشارکت دارند.
پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب از 20 شهریورماه در بوستان ولایت برپا شده و تا 29شهریورماه از ساعت 9 تا 19 آماده خدمت رسانی به شهروندان است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.