به گزارش ایرنا، علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید هیات استان تهران گفت: از 8 ماه پیش درخواست جابه جایی ریاست تیراندازی به فدراسیون رسید، در نهایت مقرر شد تا برای ادامه کار، خزائی برای هیات تهران انتخاب شود.
وی به رویداد های پیش روی فدراسیون اشاره کرد و افزود: برگزاری رقابت های فینال فینالیست ها در آبان سال جاری به میزبانی هند، کسب سهمیه المپیک نوجوانان ژاپن در آذرماه و بازی های آسیایی جاکارتا از جمله رویدادهای مهم تیراندازی است.
دادگر خاطر نشان کرد: باید استان تهران به نقش خود در در رویداد های پیش رو توجه کند چرا که قهرمانان استان تهران این ظرفیت و پتانسیل را دارند که به تیم ملی راه یابند.
رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به اهمیت این رشته ورزشی گفت: به دنبال حضور افراد متخصص در حوزه های روانشناسی، تغذیه و بدن سازی بوده تا بتوان تیم ملی بدون مشکل را راهی این رویداد های ورزشی کنیم.
همچنین رضا گلمحمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این مراسم با اشاره به اینکه تیراندازی تهران می تواند در المپیک تاثیرگذار باشد افزود: رشته تیراندازی از جمله رشته های با اهمیت و مورد تایید نظام است که با پتانسیل خوب این استان تهران، ورزشکاران در المپیک 2020 توکیو گام های موثری بردارند.
وی بیان کرد: ستاد 2020 از سال پیش در تهران فعال شده که امیدواریم در المپیک 2020منشا اثر گذاری در کسب مدال ها رنگارنگ برای کشورمان باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: تیراندازی از رشته های مدال آوری به شمار می رود که با 6 ماه فعالیت به مدال دست یافت ولی برای این موفقیت باید تمامی امکانات و تجهیزات برای ورزشکار فراهم شود.
پیش از این نیز مهدی ذاکری به عنوان رئیس هیات تیراندازی استان تهران فعالیت داشت.
خبرنگار: امین کمالی فر **انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.