به گزارش ایرنا ، مردم و مسئولان خداجوی شهرستان ورامین پس از اقامه نماز – عبادی - سیاسی ، جمعه ،پیکراین شهید ازرزمندگان تیپ فاطمیون که در کشور سوریه به دست گروه های تروریستی تکفیری داعشی به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود را تا منزل ابدی تشییع کردند.
مردم خداجوی ورامین در قالب هیأت سینه زنی پیکر این شهید مدافع حرم که از برادران افغانستانی ساکن در ورامین بود را تشییع کرده و با سر دادن شعارهای حسین حسین شعارماست ، شهادت افتخار ماست ، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ، الله اکبر و لااله الاالله تا گلزار شهدای حسین رضا (ع) بدرقه کردند.
پیکر شهید احمدی در میان انبوه مردم شهید پرور ورامین پس از اقامه نماز در گلزار شهدای حسین رضا (ع) به خاک سپرده شد.
شهید مدافع حرم محمد رضا احمدی در هنگام شهادت 22سال داشت و مجرد بود.
وی که مهاجرین افغانستانی مقیم روستای کلاته از توابع بخش مرکزی ورامین بود که سال گذشته به منظور اعزام به کشور سوریه به ایران سفر کرد و اوایل امسال برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه اعزام شد.
شهید احمدی در دومین اعزام خود در پنجم مرداد ماه امسال ، به سوریه داشت و در اول شهریور ما در منطقه عملیاتی دیرالزور به دست گروه های تروریستی تکفیری داعشی به شهادت رسید.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.