به گزارش ایرنا ، مسعود مرسل پور روز پنجشنبه در آئین آغاز به کار جشنواره روستایی و عشایری شهرستان قرچک که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و رئیس سازمان امور عشایری در روستای ولی آباد قرچک برگزار شد اظهار کرد: عشایر با تولید محصولات کشورزی ، پیشگام در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب می باشند.
وی اظهار کرد: : عشایر جامعه تولید کننده ای هستند که با زندگی خودگردان و برون گرا ، پیشرو در فرهنگ اقتصاد مقاومتی محسوب می شوند.
مرسل پور افزود : دولت تلاش دارد تا با اجرای طرح های ویژه فرهنگی ، اقتصادی ، بهداشتی و درمانی ، جامعه عشایری را از تمام خدماتی که به شهروندان عادی ارائه می شود ، برخوردار سازد که اغلب این طرح ها عملیاتی و اجرا شده است.
وی تصریح کرد: روستائیان و عشایر قرچک همواره آماده اند تا در مسیر نهادینه شدن طرح های اقتصاد مقاومتی و فرامین رهبر معظم انقلاب و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید وارد میدان شوند و اثر گذار باشند.
مرسل پور بیان کرد: شهرستان قرچک به واسطه توجهات دولت یازدهم به حوزه روستایی از توسعه و پیشرفت متوازنی برخوردار شده است ولی به دلیل عدم برخورداری از امکانات زیر بنایی و استعداد و کفایت مالی با محدودیت هایی مواجه است که توجه ویژه مسئولان ملی و استانی می تواند بسیاری از این محدودیت ها را برطرف کند.
فرماندار قرچک گفت : ارائه تسهیلات ارزان قیمت ، ایجاد بازار خرید محصولات تولیدی ، ایجاد مرکز عرضه مستقیم تولیدات و حذف دلالان و واسطه ها می تواند مردم این منطقه را به بالندگی در بخش اقتصادی رسانده و آن ها را برای تولید بیشتر یاری رساند.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
تهرام/7254 / 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.