به گزارش خبرنگار ایرنا, این همایش ورزشی صبح روز چهارشنبه با حضور شهروندان مناطق 22 گانه ،معاون اجتماعی فرهنگی و شهرداری منطقه یک ، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران رئیس هیات ورزش همگانی استان تهران از پارکینگ تا ایستگاه شماره یک توچال برگزار شد.
در حاشیه این مراسم رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران به خبرنگارایرنا گفت : این همایش با هدف نشاط و شادابی جامعه دراین مکان برگزار شد.
محمد رضایی با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار و 200 بوستان به ورزش همگانی شهروندان تهرانی اختصاص دارد،افزود: زیر ساخت های لازم برای ورزش همگانی مردم دربوستانهای شهر تهران فراهم شده است.
وی اظهارداشت : یکی از اهداف شهرداری تهران فراهم و قابل دسترس کردن کامل امکانات تفریحی و ورزشی است که مردم با پیمودن مسافت کم از خانه تا مجموعه ورزشی از خدمات ورزش شهرداری بهره مند شوند.
رضایی گفت: یکی از افتخارات ما، افزایش روحیه نشاط خانواده ها بوده که مدیران ورزشی در این هدف ثابت قدم بودند.
رضایی به المپیاد ورزشی پایتخت اشاره کرد و تصریح کرد: المپیاد ورزشی پایتخت از خرداد ماه سالجاری در پایتخت آغاز و تا اواخر آبان ماه ادامه خواهد داشت.
رئیس سازمان ورزش شهرداری اظهار کرد: در این رویداد ورزشی یک میلیون و 450 هزار نفر زن و مرد شرکت دارند.
وی با بیان اینکه اختتامیه المپیاد ورزشی تهران اوایل آذرماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود ،خاطر نشان کرد: در این رویداد 50 رشته ورزشی برای مردان و 48 رشته برای زنان در نظر گرفته شده است.
رئیس هیات ورزش همگانی استان تهران ضمن قرائت پیام شهردار و رئیس شورای شهر تهران ، ری و تجریش در این مراسم گفت : ورزشکاران بهترین سفیران برای توسعه ورزش همگانی در کشور به شمار می روند.
همچنین ولی الله شجاع پوریان افزود: یکی از پیام های مهم پیاده روی خانوادگی ورزش، تفریح وتندرستی است که امیدواریم بتوانیم با این رویکرد حس نشاط وباهم بودن را درمیان جامعه نهادینه کرد.
وی با اشاره به اینکه توجه به ورزش همگانی به نشاط جامعه و کاهش مشکلات کمک می کند ادامه داد: در گذشته کمتر از 20 درصد مردم پایتخت به ورزش همگانی توجه داشتند که رویکرد جدید شهرداری و هیات همگانی استان تهران تا سال 1400 توجه و مشارکت 50 درصد از شهروندان به تفریحات و فعالیت بدنی است.
وی گفت: در حال حاضر 32 درصد(معادل 2 میلیون نفر) از مردم پایتخت به ورزش همگانی توجه دارند.
همایش پیاده روی خانوادگی صبح امروز درایستگاه یک توچال برگزار و به قید قرعه 10 دستگاه دوچرخه و 10 کارت هدیه نقدی به مردم اهدا شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام* 7247 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.