به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد علی نجفی روز چهارشنبه در افتتاح یازدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی که در بوستان گفتگو برگزار شد افزود: یکی از انتقادهای که چند روز اخیر به بنده وارد شد، توجه کمتر به حضور زنان در مدیریت شهری است.
وی ادامه داد: نبود اطلاع کافی از مدیران زن باعث شده که کمتر بتوانیم از حضور این قشر در پست های شهرداری استفاده لازم را داشته باشیم.
شهردار تهران با بیان اینکه زنان جامعه ما فعال و با استعداد هستند، گفت: برپایی این نمایشگاه می تواند نقش و جایگاه زنان سرپرست خانوار را بهتر مشخص کند.
شهردار تهران اظهارکرد: زنان سرپرست خانوار نقش مهمی در خانواده دارند و باید کاری کنیم تا این افراد بتوانند از امکانات مالی، فراغت، تفریح و نشاط بهره ممکن را ببرند.
به گفته وی، مشکلی که تاکنون وجود داشته این است که اصولا شهرداری تعامل کمی با دستگاه‌های اجرایی داشته است و در نتیجه هم افزایی مورد انتظار به وجود نیامده است.
نجفی همچنین در خصوص حل مشکلات آسیب دیدگان ساختمان پلاسکو گفت: در هفته‌های آینده جلسات مشترکی با بنیاد مستضعفان صورت خواهد گرفت تا بر روی طرح‌ها و برنامه‌هایی که می‌تواند مشکل حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو را برطرف کند هم فکری شود.
همچنین فهیمه فیروزفر مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در این مراسم اظهار کرد: یکی از خروجی‌های ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار نمایشگاه زنان و تولید ملی است.
وی خاطر نشان کرد: از خروجی‌های این نمایشگاه اشتغال و مشاغل خانگی بوده، شهرداری تهران این نمایشگاه را در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار می دهد.
وی ادامه داد: در یازدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی سه هزار و 24 سرپرست خانوار حضور دارند.
در این نمایشگاه همچنین از کتاب «این کتاب واقعی» در 5 جلد با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار، رفاه اجتماعی، معاون زنان و خانواده رئیس جمهور در سالن همایش های بوستان گفت و گو رونمایی شد.
نمایشگاه زنان و تولید ملی از امروز تا 31 شهریور به مدت 10 روز در بوستان گفتگو دایر است.
خبرنگار: امین کمالی فر**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247/1109//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.