به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اعطا روز سه شنبه در پایان جلسه علنی شورا در جمع خبرنگاران افزود: این طرح 2 فوریتی با امضای 18 عضو شورا مطرح و با رای اکثریت متن گزارش 100 روزه شهردار به تصویب رسید.
وی اظهار کرد: براساس آن مقرر شد که شهردار در یک بازه زمانی 100 روز نسبت به تهیه و ارائه گزارش و همچنین سند تحویل و تحول مدیریت شهری تهران اقدام کند. به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، این گزارش با هدف اطلاع کامل اعضای شورا از وضعیت مدیریت شهری در دوره گذشته و همچنین زمان تغییرات مدیریتی ارایه می شود.
اعطا گفت: همچنین در جلسه امروز شورا، شهربانو امانی، مجید فراهانی، حجت الله نظری، ناهید خداکرمی و حسن خلیل آبادی به عنوان 5 نماینده شورای اسلامی شهر تهران برای حضور در ستاد توان افزایی سمن ها انتخاب شدند.
به گفته وی، ارائه گزارش معاون معماری و شهرسازی و همچنین مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری تهران از دیگر برنامه های جلسه امروز شورا بود.
اعطا افزود: همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با حضور در جلسه شورا و ارائه گزارشی از فعالیت سازمان های خدماتی تحت پوشش این وزارتخانه، بر همراهی وهمکاری این سازمان ها با شهرداری در راستای کاهش آسیب های اجتماعی شهر تهران تاکید کرد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام*9343/ 7247**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.