فهیمه فیروزفر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه از 22 شهریور ماه به مدت 10 روز در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران در بوستان گفت و گو برپاست و شهروندان می توانند از ساعت 10 تا 21 از این نمایشگاه دیدن کنند.
وی با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه 72 غرفه برپا شده اظهار کرد: 26 غرفه زنانه، 14 غرفه مردانه، هشت غرفه مشترک زنان و مردانه، 13 غرفه کودک، 2 غرفه کالای حجاب و 9 غرفه ویژه سایر محصولات در فضایی به مساحت سه هزار و 449 مترمربع دایر شده است.
رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران خاطرنشان کرد: حضور تشکل های مردم نهاد و هزینه راه اندازی غرفه ها از سوی کوثر ها پرداخت می شود.
وی افزود: کار غرفه سازی توسط پسران زنان سرپرست خانوار انجام می شود.
وی با بیان اینکه برخی از برندها در طول مدت برگزاری نمایشگاه در دوره های قبل میان مردم شناخته شدند گفت: تاکنون پنج برند نمایشگاه پس از برگزاری این گردهمایی اقدام به راه اندازی فروشگاه دائمی کرده اند.
فیروزفر یادآور شد: سال گذشته 2 هزار و 975 زن سرپرست خانوار در نمایشگاه زنان و تولید ملی حضور داشتند که امسال این عدد به سه هزار و 24 نفر افزایش یافته است.
به گفته وی 17 هزار 225 زن سرپرست خانوار در ستاد توانمندسازی پرونده دارند که این زنان 16 هزار و 60 فرزند مجرد دارند.
رئیس ستاد توانمندسازی زنان سپرست خانوار افزود: 33 درصد این زنان همسرشان فوت کرده، 29.4 آنان مطلقه، 29.56 زن نیز متاهل و 7.23 نیز مجرد هستند.
وی اظهار کرد: در حال حاضر اطلاعات 26 هزار و 108نفر در سامانه ستاد ثبت شده که این افراد خدمات دریافت می کنند.
فیروزفر ادامه داد: از این تعداد 10 هزار و 175 نفر خدمات موردی دریافت می کنند به گونه ای که گاهی از سوی شورای شهر یا سایر ارگان ها برای دریافت وام معرفی می شوند.
وی خاطرنشان کرد: یکهزار و 234 نفر نیز خدمات حمایتی دریافت کرده و با وجود آنکه هنوز به توانمندی کامل نرسیده اند به ادامه پشتیبانی و حمایت نیز نیازی ندارند.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری ** انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9353//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.