مجتبی دانشفر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های شطرنج رده سنی کشور به روش سویسی به مدت یک روز(17 شهریور) دررده سنی 8 تا 18 سال در استان مازندران برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این رقابت ها 50 ورزشکار با یکدیگر به رقابت پرداختند اظهار کرد: استان های تهران، گیلان و اصفهان جایگاه اول تا سوم این مسابقات را بدست آوردند.
رئیس هیات شطرنج استان تهران خاطر نشان کرد: ، زهرا حمدالهی و درسا محمّد ابراهیم خان ابری توانستند در رده سنی 10 و 14 سال مقام اول را کسب کنند.
دانشفر ادامه داد: صبا سوداچی، مه یاس رضایی سلیم ، مهدیس مهدوی و تارا اصغرپور در رده سنی 8، 12، 16 و 19 سال جایگاه دوم و آناهیتا زاهدی فر نیز در رده سنی 16 سال تنوانست جایگاه سوم برای تهران بدست آورد.
دانشفر همچنین از مسابقات رده های سنی پسران 8 تا 18 سال به میزبانی استان تهران خبرداد و گفت: این مسابقات از امروزآغاز شده تا 21 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
به گفته رئیس هیات شطرنج استان تهران در این مسابقات 126 شطرنج باز شرکت دارند.
وی همچنین به دومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام پایتخت اشاره کرد و افزود: دومین دوره مسابقات بین المللی جام پایتخت به میزبانی هیات شطرنج استان تهران از2آ تا9 آبان باحضوربیش از15کشوربرگزار می شود.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.