سید محمد رضا هاشمی نژاد روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در رقابت های انتخابی بازیهای پارا آسیایی که شامگاه جمعه در ورزشگاه افتاب تهران برگزار شد، علیرضا فرح و امید ظریف از فارس با شایستگی توانستند در سه ماده سهمیه کسب کنند که این امر نیز قابل تقدیر است .
رئیس هیات ورزش نابینایان و کم بینایان استان فارس اضافه کرد: تیم فارس با پنج ورزشکار و با ترکیب بازیکنان جوان و بزرگسال در این مسابقات شرکت کرد و در نتیجه تیمی پس از استان های اصفهان، همدان و کرمان در رده چهارم قرار گرفت .
هاشمی نژاد افزود: علیرضا فرح در ماده دو 400 متر در کلاس T13 با رکورد 51 ثانیه و 53 صدم ثانیه موفق به کسب ورودی مسابقات پارا اسیایی 2018 جاکارتا شد .
وی ادامه داد : همچنین امیدظریف دیگر دونده فارسی در کلاس T13 و در ماده 100 متر با با رکورد 11 ثانیه و 60 صدم ثانیه و در 200 متر با رکورد 23 ثانیه و 22 صدم ثانیه دست به کار بزرگی زد و 2 سهمیه پاراآسیایی را به خود اختصاص داد .
وی گفت : علیرضاغوری در رشته 100 متر کلاسT11 و حسن عسگری در رشته 800 متر کلاس T12 عنوان دومی را کسب کردندو علیرضا ایزدی در کلاس T12 در رشته های پرتاب وزنه و پرتاب دیسک موفق به کسب مقام چهارم شد.
هاشم حاصلی به عنوان مربی و جواد لیاقت به عنوان سرپرست تیم فارس را در این مسابقات همراهی کردند .
هجدهمین دوره بازیهایی آسیایی سال 2018 در جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار می شود.
2 هفته پس از این رقابت ها، برگزاری سومین دوره بازیهای پاراآسیایی پیش بینی شده است.
7368 / 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.