به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مجتبی عبدالهی در حاشیه افتتاح نمایشگاه سرداران بی پلاک یادواره شهید مدافع حرم محسن حججی در بوستان هفت چنار منطقه 10 تهران اظهار کرد: شهرداری تهران همچون سال های گذشته در دهه ولایت جشن های مختلفی را در سطح شهر تهران برگزار می کند.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی سرداران بی پلاک یادبود شهید بزرگوار مدافع حرم محسن حججی در منطقه 10 پایتخت، افزود: در راستای تکریم دهه ولایت و عید سعید غدیر خم و روز ولایت، جشن های گسترده ای با همکاری مساجد در بیش از 110 مسجد شاخص پایتخت اجرا می شود.
به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران، همچنین برنامه ها و جشن های گسترده ای نیز در تمامی مناطق و محله ها و مراکز و اماکن فرهنگی تفریحی شهر تهران پیش بینی شده که در دهه ولایت ویژه شهروندان تهرانی برگزار می شود.
عبدالهی، ابراز امیدواری کرد که مجموعه این اقدامات در سطح شهر طی دهه ولایت، ضمن پاسداشت اعیاد اسلامی و ارتقای نشاط معنوی و اجتماعی شهروندان، شادی و شادکامی را برای خانواده های تهرانی به ارمغان آورد.
بر اساس این گزارش، جشنواره فرهنگی ورزشی سرداران بی پلاک یادبود شهید مدافع حرم محسن حججی با حضور مجتبی عبدالهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افتتاح شد.
این جشنواره با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 شهرداری تهران، شورایاری منطقه، مدیریت محله هفت چنار، پایگاه مقاومت بسیج شهید مسعود محمدیان حوزه 227 آل طه- ناحیه مقداد و کانون فرهنگی شهدای هفت چنار در بوستان هفت چنار برگزار شده است.
اجرای گروه تواشیح، اجرای برنامه مرشد محسن میرزاعلی به همراه برنامه های هنری از دیگر میان برنامه های افتتاحیه این جشنواره بود.
در این پردیس، غرفه های کودک و نوجوان، ایثار و شهادت، ورزش و تندرستی، قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، جذب و سازماندهی بسیج، کتاب و کتابخوانی، محصولات فرهنگی و جوایز، خدمات نوسازی و ورزش های میدانی برپا شده است که به همراه برنامه های استیج، تا بیستم شهریور از ساعت 19 تا 22 پذیرای شهروندان و خانواده های تهرانی است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.