سیدعباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 در این باره گفت: این طرح با هدف ایجاد شبکه حمایتی، پشتیبانی نوآوری و ایجاد پل ارتباطی با بازار فروش در داخل و خارج از کشور؛ برای تعداد محدودی از شهروندان با همکاری دانشگاه امیرکبیر تهران اجرا می شود.
وی با بیان اینکه مخاطبان این طرح 50 نفر از شهروندان صاحب ایده، کسب و کار و متقاضیان اشتغال هستند اظهار کرد: پس از غربالگری اولیه 30 نفر وارد دوره های آموزشی- مشاوره ای طرح می شوند.
طباطبایی ارائه بسته کاملی از آموزش‌های مهارتی تخصصی خویش فرمایی خلاق و کارآفرینی نوآورانه را از جمله ویژگی های این طرح برشمرد و گفت: در این طرح افراد ضمن آشنایی با ظرفیت های خود، توانمندسازی در حوزه کسب و کار و خویش فرمایی خلاق بر مبنای اصول نوآوری و رقابت پذیری را نیز دنبال می‌کنند.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 11 پشتیبانی ثانویه فعالیت‌های فرد پس از توانمندسازی در قالب خدمات مشاوره‌ای را از ویژگی‌های این طرح ذکر کرد.
طباطبایی یادآور شد: توجه به اصول روان شناختی در بسته مشاوره‌ای و همچنین ارزیابی ایده بر اساس شاخص‌های نوآوری از جمله ویژگی‌های اصلی طرح است که متمایز از مشاوره‌های معمول است.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این افراد شبکه پس از گذراندن دوران پشتیبانی خود در قالب بودجه معین شهرداری، می توانند از خدمات جانبی شبکه با هزینه شخصی و تخفیف ویژه نیز بهره‌مند شده تا اشتغال پایدار آن ها تضمین شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.