به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی شهردار تهران در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران گفت: عرضه دام بهداشتی با قیمت مناسب موجب رضایت شهروندان و صرفه جویی در وقت آنها می شود.
محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز در حاشیه بازدید خود از این مرکز با بیان اینکه شاهد اسقبال خوب مردم از این مراکز هستیم، اظهار داشت: عرضه بهداشتی دام زنده در سالهای گذشته آغاز شده تعداد مراکز از 18 مرکز امسال به 25 مرکز رسیده است.
وی افزود: این اماکن برای مردم فراهم شده تا ضمن تسهیل دسترسی آنها برای خرید دام زنده، مشکلات بهداشتی و نظارت مستمر بر عرضه دام زنده حل شود.
هاشمی ابراز امیدواری کرد که این خدمات ادامه داشته باشد و هر سال ضمن افزایش خدمات تسهیلات مناسب تری برای دسترسی مردم به دام زنده فراهم شود.
مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران نیز در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: سقف قیمت گوشت عرضه شده در مراکز عرضه بهداشتی دام زنده 18500 تومان است و استقبال مردم از این مراکز مطلوب است.
به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی شهردار تهران، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران، ری و تجریش، زهراصدراعظم نوری و ناهید خداکرمی 2 عضو دیگر این شورا صبح امروز و همزمان با عید سعید قربان از مرکز عرضه دام بهداشتی منطقه 2 تهران بازدید کردند.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشاردهنده: معصومه آقاامینی
تهرام/9343//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.