به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، سید حسین هاشمی در مراسم رو نمایی سایت حامی بانو که با حضور معصومه ابتکار معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری در استانداری تهران برگزار شد افزود: تولید و اشتغال مقوله ای مهم در کشور به شمار می رود چرا که با تمام وجود تلاش می کنیم تا تولیدات کشورمان را افزایش دهیم.
وی با بیان اینکه استعداد ها و امکانات ما در زمینه اشتغال مطلوب است اظهار کرد: یکی از برنامه جدی و مهم دولت دوازدهم، توجه به بخش اشتغال و تولید بوده که رئیس جمهوری کشور بحث اشتغال را از زمینه های مهم و اصلی خود در این دوره مطرح کرده است.
به گفته هاشمی، امیدواریم در سطح استان تهران بتوانیم شاهد تولید و اشتغال در همه ابعاد باشیم.
استاندار تهران با بیان اینکه در تمامی دنیا اشتغال به صورت خانوادگی صورت می گیرد گفت: تولید کنندگان در زمان بحران ها شدید، روی پای خود هستند و آسیب کمتری دیده اند.
وی ادامه داد: اگر در خانواده های کشورمان بانوان از تخصص های مربوطه بهره مند شوند، بحران ها را به راحتی می توانیم مرتفع کنیم.
هاشمی اظهار کرد: تولید ناخالص کشور اگربا توانایی بانوان کار آفرین، توانمند و تحصیل کرده انجام شود می تواند خبر خوشی در بخش اشتغال و تولید مولد باشد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.