محمدرضا یوسفی روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت : همزمان با هفته دولت 46 پروژه عمرانی، خدماتی ، کشاورزی، تولیدی، طرح هادی روستایی و آب و برق با اعتباری بالغ بر یک هزار و 480 میلیارد تومان افتتاح شده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
وی اظهار کرد: زیرگذر 15 خرداد، پل امام رضا (ع) خانه جوان و مطبوعات ، طرح های هادی روستایی ، کارگاه ها و کارخانه های تولیدی، آب و فاضلاب روستایی، پروژه های برق، آبیاری تحت فشاری و تولید پروژه های کشاورزی از مهمترین پروژه هایی است که در هفته دولت در شهرستان ورامین بهره برداری می شود.
وی تصریح کرد: همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی نیروگاه خورشیدی ورامین با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان آغاز می شود.
یوسفی با اشاره لزوم بیان دستاوردهای نظام در قالب خدمات دولت به مردم گفت: همزمان با هفته دولت نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دولت در شهرستان ورامین راه اندازی شده که این نمایشگاه با حضور معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افتتاح می شود.
فرماندار ورامین گفت : در این نمایشگاه بیش از 50 غرفه به ارائه برنامه های و دستاوردهای دولت در شهرستان ورامین پرداخته و این خدمات را در معرض دید عموم مردم قرار می دهد.
دوم تا هشتم شهریور هفته دولت نام دارد.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.