ابوالفضل ملاجعفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین دوره مسابقات ورزشی در رده سنی نوجوانان دختر و پسر در 50رشته ورزشی به صورت حوزه های شهر تهران(شهرری، شمیرانات، شمال غرب، شمال شرق، جنوب غرب و جنوب شرق)، شرق استان( پردیس، رودهن، فیروزکوه، دماوند و آبعلی)، جنوب شرق(ورامین، پاکدشت، قرچک و پیشوا) و غرب تهران( اسلامشهر، شهریار، رباط کریم، قدس و ملارد) ازنیمه دوم مردادماه آغاز می شود.
وی با بیان اینکه مسابقات ورزشی در 2مرحله به صورت تیمی و انفرادی برگزار می شود، ادامه داد: این مسابقات که از نیمه دوم مرداد آغازمی شود تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
به گفته معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران این رویداد ورزشی به صورت مناطق و قهرمان مناطق برگزار می شود.
وی با بیان اینکه تمامی تدابیر و شرایط برگزاری این المپیاد در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران انجام شده است،گفت:در این مسابقات استعداد های برتر شناسی و را برای مسابقات کشوری و بین المللی پیش رو آماده خواهیم کرد.
ملاجعفری تصریح کرد: یکی از رویکرد اداره کل ورزش تهران توجه به ورزش همگانی و قهرمانی خواهد بود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.