به گزارش ایرنا، در جلسه هفتگی منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران که صبح امروز در محل این شورا واقع در خیابان بهشت برگزار شد «شهربانو امانی» قائم مقام هیات رئیسه موقت شورای پنجم، با بیان اینکه به نظر می رسد رویکرد ستاد توان افزایی سازمان های مردم نهاد بیشتر به فعالیت های ستادی معطوف است تا صف، گفت: آیا صرف بودجه های فراوان در جهت حمایت از تشکل های مردمی عملیاتی شده است؟
زهرا صدر اعظم نوری یکی دیگر از منتخبان شورای پنجم شهر تهران نیز در این خصوص اظهار کرد: بازنگری برساختار این ستاد در ساماندهی مجدد آن الزامی است که این امر بایستی با حضور نمایندگان تشکل ها صورت گیرد.
مجید فراهانی دیگر منتخب شورای پنجم هم با بیان اینکه باید هماهنگی های لازم میان دست اندرکاران فعالیت های تشکل های غیردولتی با ستاد صورت پذیرد، افزود: این امر به منظور ایجاد هماهنگی و بسترسازی برای فعالیت موثر آنها ضروری است.
وی ادامه داد: به نظر می رسد رویکرد سخت افزاری ستاد توان افزایی و حمایت از سازمان های مردم نهاد نسبت به رویکرد نرم افزاری آن(حمایت فنی و فشارهای مدیریتی) بیشتر است.
احمد مسجدجامعی عضو کنونی شورای شهر و منتخب شورای پنجم نیز به نقد عملکرد این ستاد پرداخت و خاطرنشان کرد: فعالیتی که در فضایی محدود در سه اتاق و با هشت نفر انجام می شد اکنون در یک ساختمان پنج طبقه و با 40 نفر نیرو انجام می شود.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9343//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.