به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدحسین هاشمی روز جمعه در جریان سفر به دشت لار و بازدید از مناطق عشایری و همچنین شرکت در جلسه شورای عشایری استان تهران افزود: مشکلات تنها با حمایت مسئولین و مدیران دولتی حل نمی شود و خود عشایر نیز باید در این زمینه همراهی کنند.
استاندار تهران ادامه داد: دراین سفر مشکلات و مطالبات عشایر منطقه از جمله ورود گردشگران به مناطق عشایری و افزایش خدمات رسانی به عشایر مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد طرح گردشگری در مناطق استان تهران به صورت ویژه اجرایی و عملیاتی شود.
وی خاطرنشان کرد: عشایر استان تهران جامعه تولید کننده و فعال هستند و سازمان های جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، امور عشایری و دامپزشکی استان تهران خدمات قابل قبولی را به این افراد ارائه می کنند.
مدیرکل امورعشایراستان تهران نیز دراین خصوص گفت: نهمین جلسه شورای عشایری استان تهران امروز به ریاست استاندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان در منطقه عشایری دشت لار برگزار شد.
سیروس نصیری افزود: در این جلسه خواسته های عشایرمورد بررسی قرارگرفت و مقررشد با همکاری خودعشایر و همکاری مدیران دستگاههای وابسته این خواسته ها عملیاتی شود.
براساس این گزارش، در جریان سفر استاندارتهران به مناطق عشایری حوزه لار، ایستگاه پلیس منطقه لار نیز به بهره برداری رسید.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی @IRNATEHRAN همراه شوید.
خبرنگار: سیدجوادآل داود - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/1109/7243**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.