رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان در خصوص ویژگی های این مجموعه چندمنظوره فرهنگی به خبرنگار ایرنا گفت: این سالن با ظرفیت 100 نفر و در محل آمفی ‌تئاتر مجموعه فرهنگی الهیه بهارستان راه اندازی شده که روزانه شش سانس اکران فیلم خواهد داشت.
عبدالرضا علی‌پناه همچنین استقبال بی‌نظیر مردم منطقه از راه اندازی این سینما طی روزهای اخیر را «شگفت انگیز» توصیف کرد و افزود: طی روزهای اخیر که این سالن به بهره برداری رسیده و فیلم‌های روز کشور همزمان با سینماهای پایتخت اکران شده است، تقریبا همه سانس‌ها با ظرفیت کامل پر شده و استقبال شهروندان ما را شگفت زده کرده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان در ادامه از پیگیری‌های قضایی و حقوقی برای تعیین تکلیف سینمای نیمه کاره این شهرستان خبر داد و گفت: نزدیک به 14 سال قبل با حمایت‌های دولتی و مشارکت بخش خصوصی فرآیند احداث سینما در این شهرستان آغاز شد که به دلیل عملی نشدن برخی تعهدات بخش خصوصی، پروژه نیمه کاره ماند که در نهایت با همکاری مجموعه فرمانداری بهارستان ضمن رفع مشکلات، این سالن سینما به بهره برداری رسید.
شهرستان بهارستان با جمعیتی بالغ بر 600 هزار نفر در جنوب غرب استان تهران واقع شده و از نعمت سینما محروم بوده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: اکبرکریمی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/ 1109/7251**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.