به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، امید قمی با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق جلسات متعدد توسط روسای فدراسیونهای رزمی(کمیته موی تای)، دوچرخه سواری و انجمنهای ورزشی و همچنین موافقت و پشتیبانی فرماندار شهرستان، در راستای رشد و ارتقای ورزش منطقه، توریسم ورزشی، حضور قهرمانان جهان در رشته های مختلف و ایجاد انگیزه برای ورزشکاران شهرستان، میزبان سه دوره مسابقات در فصل تابستان سال جاری خواهیم بود.
وی افزود: در هفته آتی مسابقات قهرمانی کشور در رشته موی تای جهت اعزام به مسابقات جهانی تایلند در 2 قسمت آقایان و بانوان برگزار می شود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در مرداد ماه سال جاری نیز مسابقات لیگ قهرمانی کشور در رشته دوچرخه سواری را در شهرستان دماوند برگزار می کنیم و در شهریور ماه نیز مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی جاکارتا 2018 در رشته پاراگلایدر را در منطقه چنار شرق خواهیم داشت.
قمی افزود: شهرستان دماوند پتانسیل میزبانی مسابقات کشور و تورنمنت های بین المللی را در سطح شهرستان دارد و امید است با برگزاری این مسابقات زمینه حضور دیگر رشته ها در شهرستان دماوند فراهم شود.

**برگزاری اولین رویداد قهرمانان ملی موی تای جوانان و نوجوانان دختر و پسر در شهر دماوند
مهرداد یاراحمدی، رئیس موی تای WPMF کشور، مسئول توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای موی تای کشور و رئیس هیات ورزشهای رزمی شهرستان دماوند به نخستین رویداد قهرمانان ملی موی تای جوانان و نوجوانان دختر و پسر با حضور ورزشکاران 31 استان کشور در شهر دماوند خبر داد و گفت: با نظر به چشم اندازهای کلان فدراسیون جهانی موی تای مبنی بر ورود این رشته به المپیک تابستانه و همچنین قرار گرفتن زیرچتر کمیته بین المللی المپیک، در حال حاضر فدراسیون های ملی کشورهای عضو با ایجاد تحول های ساختاری مکلف به رعایت قوانین و اجرای مفاد آئین نامه های کمیته های ملی المپیک هستند.
وی ادامه داد: خوشبختانه فدراسیون ورزشهای رزمی متولی موی تای در کشور، با نگاه مدیریتی کلان و با رویکرد جوانگرایی و تربیت نسل جدیدی از استعدادهای جوان برای رویکردهای جهانی و المپیکی آینده برنامه های مدونی را در دستور کار قرار داده است.
یاراحمدی افزود: برگزاری رقابتهای پسران و دختران در رده های سنی نوجوانان و جوانان برای اولین بار با استانداردهای بین المللی، برگزاری اردوهای منسجم در قالب تیم های ملی با حمایت وزارت ورزش و جوانان و نهادهای متولی و اعزام تیم منتخب به رقابتهای قهرمانی جوانان جهان که در مرداد ماه سال جاری در شهر بانکوک در کشور تایلند برگزار خواهد شد، از برنامه های عملیاتی این روزهای فدراسیون ورزشهای رزمی و انجمن ملی موی تای کشور هستند.
رئیس موی تای WPMF کشور و مسئول توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای موی تای کشور در ادامه گفت: در این راستا، اداره ورزش و جوانان و هیات ورزشهای رزمی شهرستان دماوند به عنوان حامی و پیشتاز برنامه های ملی میزبان اولین رویداد قهرمانان ملی موی تای جوانان و نوجوانان دختر و پسر از 31 استان کشور در شهر زیبا و تاریخی دماوند است.
این مقام مسئول گفت: این شهرستان از تاریخ 14 لغایت 18 تیرماه میزبان دختران و پسران جوان قهرمان از سراسر کشور است تا در پوشیدن پیراهن تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، برای همیشه دماوند در خاطر این قهرمانان به یادگار بماند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.