محمد احمدی بافنده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در حال حاضر خط هفت از ساعت 9 تا 14 پذیرش مسافر دارد که از روز شنبه شاهد افزایش زمان مسافر در این خط تازه تاسیس خواهیم بود.
احمدی بافنده خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهار رام قطار در خط هفت مسافران را جابجا می کند که از روز شنبه با افزایش زمان مسافرگیری یک رام قطار به این خط اضافه می شود.
به گفته وی از روز شنبه سرفاصله اعزام قطارها از 25 تا 30 دقیقه خواهد بود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در ادامه از برخی انتقادات صورت گرفته درخصوص خط هفت مترو تهران اظهار کرد: در اولین روز افتتاحیه این خط حرکت قطار با 176 مسافر از میدان صنعت به راه افتاد و این تعداد مسافر یک رکورد محسوب می شود.
وی تاکید کرد: انتقاد شد که چرا این خط بصورت کامل افتتاح نشد و یا افتتاحیه این خط زود هنگام بود باید گفت که خط سه مترو نیز بصورت تدریجی و ایستگاه به ایستگاه افتتاح شد اما در خط سه به ما انتقاد نشد.
احمدی بافنده تصریح کرد: با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها حجم مسافران مترو کاهش یافته و ما برای اینکه نقص های فنی را در خط هفت برطرف کنیم تلاش کردیم که این خط در این زمان افتتاح شود و در زمان پیک مسافران تمامی نقص ها این خط برطرف شود.
به گفته وی خط هفت مترو از نظر فنی و مهندسی هیچ مشکلی ندارد و تلاش خواهیم کرد ایستگاههای دیگر باقی مانده این خط طبق زمانبندی افتتاح شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدجواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.