محمدهادی سیف روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متوسط سرانه دریافت نقدی ماهانه هر یتیم 246 هزار تومان و فرزندان محسنین را یکصد و 14 هزار تومان توسط خیران عنوان کرد.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 94 هزار حامی در 2 طرح اکرام ایتام و محسنین از حدود 17 هزاریتیم حمایت می کنند، اظهار کرد: یک هزار کودک که سرپرست آنان بیمار یا وضعیت نامساعد اقتصادی و بدون حامی بوده تا پایان ماه مبارک رمضان با همکاری و مشارکت خیران حامی یابی می شوند.
وی با اشاره به اینکه حامیان ایتام استان تهران در حال حاضر افزون بر 49 هزار حامی مرد و 44 هزار حامی زن هستند، تصریح کرد: بیش از 90 هزار و 300 حامی بومی استان تهران، سه هزار و 862 نفر از حامیان در خارج از استان و 90 نفر از حامیان نیز مقیم خارج از کشور ایتام و نیازمندان استان را حمایت می کنند.
سیف ادامه داد: کمیته امداد تلاش دارد به عنوان امین مردم، حلقه وصل بین خیران و نیازمندان باشد تا بتواند کمک های افراد خیرخواه را به سمت افراد نیازمند واقعی هدایت کند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه مشکلات مختلف اقتصادی و اجتماعی بر نیازمندی ها و مشکلات افراد نیازمند جامعه می افزاید، گفت: با همکاری و همراهی همه خیران و اقشار مختلف زمینه رفع بخشی از مشکلات جامعه نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه فراهم کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.