به گزارش ایرنا، منصور موسوی روز یکشنبه در مراسم بیست و هشتمین سالگرد امام خمینی(ره) در حرم مطهر به خبرنگار ایرنا گفت: امام خمینی(ره) زندگی خود را برای دفاع از مظلومان و مستضعفان وقف کرد و امروز وظیفه ما است که با دهان روزه از دور و نزدیک به حرم مطهر ایشان مشرف شویم و دین خود را به این مرد بزرگ تاریخ نشان دهیم.
وی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) در زمانی که سایه سنگین طاغوت و دیکتاتور در کشور حاکم بود در جهت دفاع از مظلومان، مستضعفان و مردم جامعه قیام کرد و تبعید، زندان و شکنجه را به جان خرید پس امروز ما باید برای جبران این کار بزرگ امام(ره) با بزرگداشت این رهبر کاریزماتیک راه ایشان را زنده نگاه داریم.
موسوی اظهار داشت: امام خمینی(ره) همواره بعد از پیروزی انقلاب هم همواره به مسئولان موضوع دفاع از مظلومان و مستضعفان را گوشزد می کرد و فرمود: اگر این قیام و حمایت مظلومان نبود تمامی ما در زندان های طاغوت اسیر بودیم.
وی تداوم انقلاب را در عمل به وصیت نامه امام خمینی(ره) دانست و اظهار داشت: ملت انقلابی ایران با عمل به وصیتنامه امام(ره) نباید اجازه دهند انقلاب به دست نااهلان بیوفتد و با طبعیت از رهبر معظم انقلاب نظام را بیمه کنند.
در ادامه علیرضا کریمی از دانش آموزان دبیرستانی در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: ما نسل سومی های انقلاب برای ادامه دادن راه امام(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب با دهان روزه در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) حاضر شده ایم.
وی بیان داشت: حضور گسترده جوانان در اینگونه مراسم ها باعث دلگرمی رهبر معظم انقلاب و ترس دشمنان نظام می شود.
مجتبی بابایی جانباز ٤٥ درصد اعصاب و روان دفاع مقدس می گوید: امام بزرگوار ملت ایران را از خفقان طاغوت آزاد کرد و به ملت ایران شخصیت تازه ای بخشید.
وی که از استان مرکزی در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شرکت کرده است اظهار داشت: امام راحل(ره) برای آسایش و آزادی ملت ایران قیام کرد و امروز باید مسئولان کشور با درس گرفتن از شخصیت امام(ره) جلوی بیگانگان بایستند و به مردم رسیدگی بیشتری داشته باشند.
بابائی خاطر نشان کرد: امروز پس ٣٨ سال از پیروزی انقلاب صحنه هایی که در چند روز اخیر از استان سیستان و بلوچستان منتشر شده زیبنده نظام اسلامی نیست.
وی گفت: ما ملت مسلمان و ولایت مدار ایران همواره با حضور در حرم امام خمینی(ره) با آرمان های بلند ایشان تجدید بیعت می کنیم و به رهبر خود می گوییم تا آخرین قطره خون از نظام و رهبرمان حمایت خواهیم کرد.
خبرنگار: امیرجعفری سرگزه - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/ 1109/٣٢١٨//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.