به گزارش ایرنا ، مسعود مرسل پور روز پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه بیمارستان 96 تختخوابی دولتی قرچک گفت : احداث بیمارستان دولتی در قرچک یکی از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان برای تامین امکانات بهداشتی و درمانی موردنیاز است که عملیات ساخت آن با عنایت ویژه دولت یازدهم درحال اجراست.
وی اظهار کرد: بخش مکانیکال این بیمارستان درحال حاضر با بیش از 96 درصد پیشرفت فیزیکی ، تکمیل شده است.
وی گفت : این بیمارستان از چهار بخش داخلی ، جراحی ، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان برخوردار است و بخش های ویژه مراقبتی آن از 11 تخت سی سی یو و آی سی یو و 5 تخت دیالیز برخوردار است.
مرسل پور افزود: بیمارستان قرچک از 4 اتاق عمل اصلی و یک اتاق عمل سرپایی در اورژانس برخوردار است.
وی اظهار کرد: با توجه به جمعیت بالای شهرستان های جنوب شرق استان تهران، مکانی برای فرود بالگردهای امدادی نیز در محوطه این بیمارستان درنظر گرفته شده است.
فرماندار قرچک گفت : تمامی تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان تهیه شده و پس از تحویل ساختمان توسط پیمانکار، نصب تجهیزات با سرعت انجام شده و تا پایان مردادماه با حضور یکی از مقامات عالی رتبه دولت مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: اهتمام دولت یازدهم و شخص رئیس جمهوری به رفع مشکلات بهداشت و درمان باعث شد تا پروژه ای که سال ها معطل باقی مانده بود ظرف دو سال تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.
شهرستان قرچک در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.