سیدجلال ملکی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه استقرار آتش نشانان در 2 بخش داخلی و بیرونی حرم مطهر انجام می شود، افزود: استقرار آتش نشان در بخش داخلی از ساعت 10 صبح یکشنبه به همراه 24 خودرو مجهز به منبع ذخیره آب در صحن شرقی خواهد بود.
وی با بیان اینکه 80 آتش نشان در بخش های مختلف صحن و رواق حرم مطهر حضوری فعالانه خواهند داشت، تصریح کرد: 200 آتش نشان سیار مجهز به خاموش کننده های دستی نیز در بخش های مسقف حرم استقرار می یابند.
ملکی در ادامه به اسقرار آتش نشانان در بخش های بیرونی حرم مطهر اشاره کرد و گفت: آتش نشانان از ساعت 16 روز برگزاری مراسم با استفاده از خودروهای آتش نشانی در پارکینگ های خودروهای شخصی، اتوبوس ها و بزرگراه ها و آزادراه های منتهی به حرم امام راحل و کمپ های مسافران و زایران مستقر می شوند.
وی خاطرنشان کرد: استقرار آتش نشانان در بزرگراه ها از شمال به سمت بزرگراه آزادگان، جنوب شهرک واوان اسلام شهر، شرق بزرگراه شهید رجایی( جاده قدیم قم) و غرب اتوبان خلیج فارس خواهد بود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمت ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: آتش نشانان تا پایان مراسم و پس از عادی شدن تردد عبور و مرور در محل حضور خواهند داشت.
خبرنگار: سیدجوادآل داود - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9343/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.