به گزارش ایرنا، سرهنگ غلامرضا بوربور ثانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: سهمیه هر ساله استان تهران 100 هزار نفر بود که به علت شرایط خاص امسال که مراسم در ماه مبارک رمضان برگزار می شود به 56 هزار نفر کاهش یافت.
وی گفت: دو ستاد در فرمانداری و نواحی بسیج هر شهرستان تشکیل شد که کار نام نویسی افراد را برای حضور در این مراسم انجام می دادند.
بوربور ثانی گفت: مراسم بیست و هشتمین ارتحال حضرت امام از ساعت 18 تا 20 روز 14 خرداد با سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام راحل(ره) برگزار می شود و سپس از زائران حرم امام(ره) با افطار پذیرایی می شود.
وی گفت: همه پیش بینی های لازم امنیتی، امدادی و خدماتی شده است اما با توجه به اینکه مراسم امسال برای اولین بار در ماه مبارک رمضان برگزار می شود شرایط خاصی است که نیازمند دقت و توجه بیشتری است.
بوربور ثانی گفت: تلاش شده است تا پذیرایی افطار نیز با نظم انجام شود و کاروان ها می توانند هم در صحن ها و پهنه های پیش بینی شده از زائران خود پذیرایی کرده و یا افطار را در داخل اتوبوس ها تحویل عزاداران دهند.
وی گفت: با توجه به گرمای هوا و روزه دار بودن عزاداران تلاش شده تا اتوبوس های کولردار برای کاروان ها تامین شود تا در مسیر رفت و برگشت رفاه بیشتری وجود داشته باشد.
6139
انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.