به گزارش خبرنگار ایرنا؛ عادل آذر عصر دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری استان تهران در سال 96 با تاکید بر اهمیت جهان بینی مدیریت در دیوان محاسبات افزود: تفسیر قانون و تحلیل آن در دیوان محاسبات موثر است و پاسداری از بیت المال صرفا پاسداری از دارایی های فیزیکی نیست، مهم پاسداری از سرمایه های انسانی است.
وی ادامه داد: نظارت هدایتگرانه، مقتدرانه و پیشگیرانه شعار اصلی ما در دیوان محاسبات است و به همین منظور برنامه های در پیش داریم.
رییس دیوان محاسبات کشور خاطرنشان کرد: در بخش پیشگیرانه برای مدیران دوره های آموزشی در نظر گرفتیم تا بدلیل نداشتن اشراف به قوانین خطاها به حداقل برسد این دوره ها از مهرماه آغاز می شود.
وی یادآور شد: در بخش هدایتگرانه نیز مشاوره را در دستور کار قرار دادیم و برای آنکه مدیر در ریل توسعه اثر گذار باشد باید بدون آنکه اذیت شود در بعد برداشت مثبت از قانون مشاوره ببیند.
عادل آذر افزود: به عنوان رییس کل دیوان محاسبات کشور مدیران را سرمایه اصلی کشور می دانم و در مرحله ای که تخلفی دیده شود بررسی بر عهده حسابرسان دیوان است.
در این مراسم از زحمات ستاری مدیرکل دیوان محاسبات استان تقدیر شد و ابراهیم نامداری به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان تهران معرفی شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/1109/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.