ابراهیم رییسی گفت: امروز قم به عنوان نقطه امید برای همه دغدغه مندان کشور و همه کسانی که می خواهند زندگی بر اساس دین و اندیشه‌های دینی داشته باشند، محسوب می‌شود.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در مصلی قدس قم، در جمع مردم این شهر با تبریک ایام ماه شعبان، اظهار کرد: حوزه علمیه قم سرمایه بزرگ جهان اسلام است،  قم پایتخت معارف اسلامی و نشر آن و پخش معارف دینی و فکر و اندیشه ناب اسلامی است.

وی افزود: امروز قم به عنوان نقطه امید برای همه دغدغه مندان کشور و همه کسانی که می‌خواهند زندگی بر اساس دین و اندیشه‌های دینی داشته باشند، محسوب می‌شود.

رییسی افزود: شهر قم شهر مردان و زنان انقلابی و اهل بیت عصمت و طهارت است و علما و مراجع عظام تقلید ملجا و پناهگاه جویندگان علم و دانش هستند.

وی گفت: من به عنوان خادم امام رضا و خدمتگزار نظام شخصیتی جز خدمتگزاری به مردم برای خود قائل نیستم و آنچه که امروز از امنیت و اقتدار داریم به برکت جانبازی جانبازان و تلاش و مجاهدت مدافعان حرم است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اگر امروز دارای امنیت و افتخار و اقتدار در جهان هستیم و هیچ قراردادی بدون حضور ایران جنبه اجرایی پیدا نمی‌کند به دلیل قدرت و اقتدار ایران است و دور شدن سایه جنگ از ایران نیز به دلیل حضور با بصیرت و انقلابی مردم در صحنه است که مهمترین مولفه قدرت ما محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: باید مردم را باور کنیم و نقش آنان را در گره گشایی امور، به عنوان اولین نقش ببینیم و بدانیم قفلی بدون حضور مردم باز نخواهد شد.

رییسی با بیان اینکه باید نگاه به منابع و ثروت کشور را اصلاح کنیم، افزود: کشور ما ثروتمند و دارای منابع ارزشمند است و اگر به این منبع خدادادی و نیروی انسانی کارآمد به عنوان منابع و سرمایه توجه نشود و رفع مشکل را در افزایش بودجه ببینیم به مشکل برمی خوریم.

وی اظهار کرد: اگر رفع مشکلات را در نگاه به بیگانه ببینیم خطا است چراکه آنان هیچگاه مشکل ملتی را حل نکرده‌اند که ما دومینش باشیم، بیگانه برای کدام ملت دلسوزی کرده که دلسوخته ما شود؟

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.