به گزارش ایرنا، ولی الله شجاع پوریان سه شنبه شب در مراسم آغاز رسمی فعالیت ستاد انتخابات دکتر روحانی در شهرستان ری با بیان اینکه مردم باید از حق شهروندی خود استفاده کنند افزود: ندادن هر رای به معنای فراهم کردن یک فرصت برای رقیب است.
وی با بیان اینکه امسال 3 و نیم میلیون رای اولی در کشور هستند افزود: همه تلاش کنند تا اطرافیان خود را به مشارکت در انتخابات ترغیب کنند چرا که افزایش مشارکت به نفع کشور و جریان اصلاح طلبی است.
شجاع پوریان با اشاره به مناظره های انتخاباتی و اینکه طرفداران دولت یازدهم تلاش کنند تا مشکلات و دستاوردها را بهتر و قابل لمس تر بیان کنند افزود: ارائه راه حل برای مردم و روشن کردن این موضوع که توزیع پول بیشتر و افزایش یارانه مشکل مردم را حل نمی کند اهمیت زیادی دارد.
وی گفت: کاندیداها باید برنامه عملی خود را برای رفع مشکل بیکاری و رونق تولید و اشتغال تبیین کنند.
شجاع پوریان گفت: رونق تولید نیازمند سرمایه گذاری و ایجاد احساس امنیت است و باید مردم را نسبت به فریبکاری و داستان سرایی برخی کاندیداها روشن کرد تا مردم بدانند با شعار فقط به گذشته بازمی گردیم.
وی گفت: همان کسانی که مشکلات فعلی را برای ملت ایران به وجود آورده اند امروز در ستادهای رقبای دکتر روحانی مستقر شده و پس از پیروزی سمت ها را اشغال خواهند کرد و رویه گذشته را در پیش میگیرند.
شجاع پوریان گفت: نباید اجازه دهیم تا کشور وارد جنگ شود چرا که حاصلی جز خرابی کشور و از دست رفتن جوانان ندارد.
وی گفت: دولت روحانی در فرصت کوتاهی که پس از برجام به دست آورد کشور را به سمت اصلاح و رونق حرکت داد و باید آغاز فعالیت دولت یازدهم را پس از 2 سال و نیم حل پرونده هسته ای بدانیم و فرصت بیشتری در اختیار این دولت قرار دهیم.
شجاع پوریان گفت: کشور برای عبور از مشکلات و بحران ها نیازمند تدبیر و عقلانیت است و کسانی که حتی اجازه حضور در خارج از کشور را ندارند نمی توانند بحران های کشور را حل کنند.
مراسم آغاز به کار رسمی ستاد دکتر روحانی در شهرستان ری با حضور حیدری، علیجانی و زمانی نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، ولی الله شجاع پوریان، اسماعیل دوستی و غلامرضا انصاری اعضای شورای شهر تهران، جمعی از فعالان سیاسی شهرستان ری و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
6139
انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.