به گزارش ایرنا، ماموستا ملاقادر سهرابی در خطبه های نماز جمعه مهاباد اظهار کرد: تخریب وعده های بی اساس راه رسیدن به اهداف نیست چون هر کس به اندازه توانایی و امکاناتی که در اختیار دارد می تواند موثر باشد .
وی افزود: عمران و آبادانی اولویت اول هر شهر محسوب می شود که نامزدها باید با استفاده از توانایی خود در توسعه شهر و روستا بکوشند و هدف آنها منافع شخصی نباشد.
ماموستا سهرابی در خصوص وعده های چند برابر شدن یارانه به مردم توسط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افزود: کسانی که چنین وعده هایی را به مردم می دهند از امکانات موجود و توان قدرت اقتصادی خبر ندارند زیرا به جای افزایش یارانه باید تفکر اقتصادی، تولیدی و اقتصاد مقاومتی را در پیش گیرند تا جوانان ما از بیکاری نجات پیدا کنند.
وی در خصوص پاسداشت مقام معلم گفت: علم و دانش باید در خدمت انسانیت باشد و علمی که در خدمت ساخت ابزارهای جنگی برای کشتار و تخریب است علم نیست.
امام جمعه مهاباد همچنین با تبریک روز پاسدار بیان کرد: امنیت پایدار ایران اسلامی در سایه رشادت های نیروهای نظامی و انتظامی مثل سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی است که با تمام توان از مرزهای آبی و خاکی و ایران دفاع می کنند.
7509/3093**خبرنگار: رحیم بایزدی **انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.