به گزارش ایرنا، محمود پوردیوان بیگی مقدم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: با اجرای طرح سینما سلام، سینمای دیجیتال فرهنگسرای وصال شهر رودهن با ظرفیت 110 نفر و با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته برای اکران فیلم به بهره برداری رسید.
وی اظهار کرد: این طرح فرهنگی در راستای بهره مندی مطلوب مردم از تولیدات سینمایی کشور با مشارکت بخش خصوصی و حمایت دولت اجرایی شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند افزود: براساس این طرح، در شهرهایی که فاقد سینما هستند، سالن های دیجیتال در مجتمع های فرهنگی و هنری برای اکران فیلم ایجاد شده است.
دیوان بیگی مقدم در خصوص افتتاح موزه مردم شناسی رودهن نیز گفت: این موزه با وجود اشیا ارزشمند تاریخی، معرف تاریخ، فرهنگ و هنر شهرستان دماوند است.
به گفته وی، این موزه در مدرسه قدیمی و تاریخی پروین اعتصامی شهر رودهن ایجاد و راه اندازی شده است.
به گزارش ایرنا، سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز(دوشنبه) به منظور افتتاح چند طرح فرهنگی و هنری و همچنین دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر به شهرستان دماوند سفر کرده است.
برگزاری جشن روز جوان با حضور جوانان، ورزشکاران و قهرمانان ورزشی از دیگر برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان دماوند است.
شهر رودهن از توابع شهرستان دماوند در 30 کیلومتری شهر تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7247/7246**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.