رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت : عملیات احداث سومین پایگاه اورژانس 115 شهرستان قرچک ، از سال 89 آغاز و در سال 91 عملیات احداث آن به پایان رسید.
دکتر حسین لیاقتدار افزود : برای احداث این ساختمان در آن سال ، یک میلیارد ریال هزینه شد ولی به دلیل عدم تأمین نیروی انسانی و تکمیل نشدن تجهیزات ، 5 سال متروکه باقی ماند.
وی اظهار کرد: این پایگاه در زمینی به مساحت 380 متر مربع و زیر بنای 114 متر مربع احداث شده است که 600 میلیون ریال بابت احداث بنا و 400 میلیون ریال بابت خرید انشعابات هزینه شده بود.
وی گفت :با تلاش های مسئولان و توجه ویژه وزارت بهداشت ، پایگاه اورژانس 115 قرچک با اختصاص اعتبار 800 میلیون ریالی که 350 میلیون ریال بابت تعمیر و 450 میلیون ریال بابت تجهیز هزینه شد ، راه اندازی گردید .
لیاقتدار افزود : با اخذ مجوز جذب شش تکنسین اورژانس شرکتی ، این پایگاه در 2 شیفت کاری با بهره گیری از 2 دستگاه آمبولانس خدمات اورژانسی را به مردم شهرستان قرچک ارائه می دهد.
وی تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته تا دهه مبارک فجر امسال 2 پایگاه اورژانس دیگر در منطقه زیباشهر و منطقه روستایی داود آباد که بیش از 50 هزار نفر جمعیت را در بر می گیرد راه اندازی می شود.
قرچک با 280 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:‌موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.