به گزارش ایرنا ، حسن کریمی روز سه شنبه در بازدید از پروژه های راه ، انتقال آّب و کشاورزی ورامین در جمع خبرنگاران گفت : دولت یازدهم تاکید ویژه ای بر اتمام پروژه های نیمه تمام دارد و در این زمینه به توفیقات مهمی نیز دست یافته است.
وی اظهار کرد: مسئولان به منظور اتمام به موقع پروژه های عمرانی است، به صورت لحظه ای در جریان روند عملیات اجرایی پروژه ها قرار دارند و برای رفع موانع و مشکلات احتمالی در این مسیر تلاش می کنند.
وی تصریح کرد: یکی از اولویت های اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی شهرستان ورامین ، تکمیل پروژه تعریض جاده ورامین – چرمشهر است که عملیات اجرایی آن از دولت قبل آغاز شده بود و به دلیل کمبود اعتبارات ، اجرای آن با تأخیر مواجه شده بود.
کریمی افزود : دولت یازدهم با وجود مواجهه با مشکلات فراوان ، اجرای این پروژه را مجددا آغاز کرد تا اصلی ترین مسیر اتصال ورامین به بزرگراه قم – گرمسار با تعریض ، مناسب سازی شود.
وی با عذرخواهی از مردم ورامین به دلیل تأخیر در تکمیل این پروژه گفت : تلاش می شود که تأخیر اجرای پروژه راه ورامین – آبباریک با سرعت جبران شود تا مردم مناطق جنوب شهرستان ورامین از مسیر امن برخوردار شوند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام /7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.