به گزارش ایرنا ، محمدکرم محمدی روز سه شنبه به مناسبت آغاز هفته معلم در دیدار با مسئولان آموزش و پرورش پیشوا گفت:شهید مطهری دانشمندی متعهد، متفکری اندیشمند و معلمی فرزانه است که تجلی گر مجاهدت ها و ایثارگری های زنان و مردانی انسان ساز و آینده پرداز است که در حریم نهاد مقدس تعلیم و تربیت، فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین، اخلاق، آگاهی و خرد، زینت می بخشند.
وی افزود : موفقیت جامعه در گرو اهتمام خستگی‌ناپذیر آموزگارانی است که معماران نسل آینده ایران اسلامی هستند که با ایثار و فداکاری، فضا را برای پرورش نسلی آگاه و خردمند و آراسته به صفات پسندیده انسانی در سایه تعلیمات دینی و اسلامی فراهم می کنند.
وی اظهار کرد: در آموزه های دینی مسلمانان، معلم سفیر سعادت و آئینه ایثار و محبت است و بر این اساس بنیانگذار انقلاب اسلامی نیز با بینشی دقیق و درکی عمیق از جایگاه رفیع و ممتاز معلم در روشنگری و تعالی جامعه، مأموریت معلمان را هم تراز رسالت پیامبران عنوان می کنند.
محمدی افزود : رهبر معظم انقلاب آموزش و پرورش را زیرساز آینده و حساس ترین و مهم ترین بخش اداره کشور می دانند.
رئیس شورای آموزش و پرورش پیشوا با تبریک فرارسیدن هفته معلم اظهار امیدواری کرد که با توجه ویژه به معلمان ، شاهد رشد و ارتقای کارکردهای آموزش و پرورش باشیم.
12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری ، روز معلم نام دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.