به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی روز سه شنبه در همایش منتظران ظهور «تجدید عهد، عقد و بیعت با امام زمان(عج)» در زاهدان اظهار داشت: عمل به تکالیف دینی یعنی حرام را حرام و واجب را واجب دانستن نیز می تواند نقش مهمی در ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) داشته باشد.
امام جمعه زاهدان افزود: در هیچ کجای دنیا به مانند ایران اسلامی آوای انتظار برای فرج مهدی موعود(عج) بلند نیست.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: امیدواریم همانگونه که تاکنون ایران اسلامی در سایه انبیا و اولیا الهی در مقابل دشمنان محفوظ بوده است باز هم در همه مراحل به ویژه انتخابات پیش رو موفق و پیروز باشیم.
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) سیستان و بلوچستان نیز در این همایش از حضور و تلاش مهدی یاوران استان برای ترویج معارف و فرهنگ مهدویت قدردانی کرد.
موسی شهرکی افزود: سیستان و بلوچستان و خوزستان 2 استان برتر در زمینه فعالیت های مهدویت در سطح کشور شناخته شدند.
وی اظهار داشت: امسال 71 عنوان برنامه در سیستان و بلوچستان ویژه دهه مهدویت که امروز در نخستین روز آن قرار داریم پیش بینی شده است.
به گزارش ایرنا در پایان این همایش از پوستر رقابت کتابخوانی آفتاب مهر و کنگره شعر انتظار رونمایی شد.
سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.