به گزارش ایرنا ، مسعود مرسل پور روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قرچک گفت : دولت یازدهم با وجود تمامی تنگناها و مشکلات ، اقدامات بسیار موثری در رشد و توسعه کشور به ویژه پس از تصویب برجام انجام داده که باید این توفیقات به درستی اطلاع رسانی شود.
وی اظهار کرد: رشد چشمگیر حضور کشورهای مختلف برای برقرار روابط اقتصادی با کشور ، افزایش سرمایه گذاری های خارجی در کشور ، افزایش میزان صادرات غیر نفتی ، احیاء دریاچه حورالعظیم به عنوان یکی از کانون های مهم گرد و غبار در کشور و احیاء دریاچه ارومیه از جمله اقدامات دولت در سال های اخیر است.
وی بیان کرد: در شهرستان قرچک نیز همچون سایر مناطق کشور ، با وجود تمامی مشکلات ، اقدامات بسیار موثری در حوزه های مختلف انجام شده و لازم است تا مسئولان دستگاه ها این خدمات را با بهره گیری از توان و ظرفیت اصحاب رسانه برای مردم اطلاع رسانی کنند.
مرسل پور افزود: بیمارستان 96 تختخوابی قرچک یکی از مهمترین اقدامات دولت در این شهرستان است که تلاش می شود تا در اردیبهشت ماه ، این پروژه مهم به بهره برداری رسیده و مردم شهرستان که تا کنون از داشتن حتی یک تخت بیمارستانی نیز محروم بوده ، از خدمات آن بهره مند شوند.
وی اظهار کرد: بیش از 70 میلیارد تومان تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان نیز تأمین و در انبار آن قرار گرفته تا به محض اتمام عملیات ساختمانی این پروژه ، تجهیزات نصب و بیمارستان مورد بهره برداری قرار گیرد.
فرماندار قرچک اظهار کرد: یکی دیگر از اقدامات دولت در توسعه شهرستان قرچک ، افزایش فعالیت شهرک صنعتی قرچک است که این مهم با موافقت شورای شهر تهران و شورای توسعه و برنامه ریزی استان تهران در انتقال صنوف مزاحم تهران به این شهرک صنعتی از سرعت بیشتری همراه شده است.
وی با اشاره به لزوم تحقق شعار اقتصاد مقاومتی ، تولیدو اشتغال تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب گفت : همه دستگاه ها از جمله اداره صنعت ، معدن و تجارت ، کار ، کمیته امداد ، بسیج ، آموزش و پرورش ، آب ، برق و امور مالیاتی می باید با افزایش فعالیت خود زمینه تحقق این مهم را فراهم کنند.
وی تأکید کرد: برای دست یابی به تحقق سیاسیت های اقتصاد مقاومتی لازم است تا منافع جمعی را به منافع فردی ترجیح داده و در راستای تأمین منافع مردم اقدام کنیم .
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.